Жизнь в А-100

Карпаратыўнае жыццё

Сетка АЗС А-100 — месца для рэалізацыі свайго патэнцыялу

Мы вітаем крэатыўных i ініцыятыўных людзей. У нас пануе сяброўская атмасфера і ўзаемапавага. Мы ганарымся сваёй працай і робім яе з усёй адказнасцю і душой.

Што падабаецца супрацоўнікам у А-100*

  1. Дастойная і стабільная зарплата
  2. Сацыяльная праграма і разнастайныя бонусы для супрацоўнікаў
  3. Камфортныя ўмовы працы і яе разнастайнасць.
  4. Дружны калектыў
  5. Стабільнасць кампаніі
  6. Зручны графік працы
* Па выніках унутранага апытання супрацоўнікаў

А-100 — команда, которая делает общее дело


Вакансіі

Мы заўсёды рады бачыць у нашай камандзе таленавітых людзей. Праца ў сетцы АЗС А-100 вельмі разнастайная. Структура сеткі АЗС уключае ў сябе 12 офісных падраздзяленняў, больш за 30 АЗС, склад захоўвання нафтапрадуктаў і кафэ. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Начальнік АЗС

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Кіраўніцтва персаналам.

  • Выкананне тэрмінаў і кантроль за выкананнем пастаўленых задач.

  • Забеспячэнне бяспекі на аб'екце.

  • Кантроль жыццядзейнасці АЗС.

  • Выкананне правілаў, інструкцый і мінімізацыя рызык.

  • Тэхнічнае забеспячэнне дзейнасці і працы АЗС.


Ад Вас мы чакаем:

  • Вышэйшая тэхнічная адукацыя.
  • Вопыт у сферы вытворчасці.
  • Веданне тэхнічных пытанняў утрымання аб'ектаў і абсталявання.
  • Навыкі правядзення дробнага рамонту.
  • Валоданне Word, Excel, 1С.
  • Скрупулёзнасць, гаспадарлівасць.

Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Кампенсацыя паліва і амартызацыі, кампенсацыя мабільнай сувязі.
  • Магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт.
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту.
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Аператар АЗС г.Мінск

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Афіцыйнае працаўладкаванне, гарантыі ў адпаведнасці з ТК РБ.
  • Праца ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт.
  • Карпаратыўныя скідкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлон).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і камандаўтваральныя мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць кар'ернага росту.
  • Навучанне за кошт кампаніі.
  • Графік працы зменны, па 12 гадзін (дзённыя/начныя змены).


Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Намеснік начальніка службы эксплуатацыі

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Забеспячэнне наладкі, абслугоўвання і эксплуатацыі газаправодаў і тэхналагічнага газавага абсталявання АГЗС, уключаючы посуд, якія працуюць пад залішнім ціскам.
  • Забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі аб'ектаў кампаніі для тэхнічнай эксплуатацыі і правядзенне своечасовага рамонту абсталявання (паліўна-раздатачных/газава-раздатачных калонак, сэрвіс блокаў).
  • Забеспячэнне наяўнасці неабходнай тэхнічнай і дазвольнай дакументацыі на эксплуатацыю аб'ектаў газаразмеркавальнай сістэмы і (або) газавага абсталявання, атрымання спецыяльных дазволаў (ліцэнзій).
  • Арганізацыя своечасовага прад'яўлення інспекцыі Дзяржпрамнагляду газавага абсталявання і сасудаў, якія працуюць пад ціскам.
  • Складанне і кантроль выканання каляндарных графікаў тэхнічнага абслугоўвання аб'ектаў.
  • Кантроль выканання персаналам, занятым у сферы эксплуатацыі АГЗС, патрабаванняў інструкцый.
  • Заключэнне (падаўжэнне, змяненне, дадатак) і выкананне дагавораў па ўсіх напрамках падкантрольнай дзейнасці.
  • Кантроль за выкананнем устаноўленых патрабаванняў, якія дзейнічаюць нормаў, правілаў і стандартаў.

Ад Вас мы чакаем:

  • Вышэйшая тэхнічная / Сярэдняя спецыяльная адукацыя.
  • Досвед працы ў аналагічнай пасады ад 3-х гадоў.
  • Наяўнасць асабістага аўто і гатоўнасць выкарыстоўваць у працоўных мэтах (раз'язны характар працы).
Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, Аўта-і велапаркоўкі.
  • Кампенсацыя амартызацыі аўтамабіля і паліва, кампенсацыя мабільнай сувязі.
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).


Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Спецыяліст па карпаратыўных закупках

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Ажыццяўленне ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку работу па арганізацыі закупак тавараў (работ, паслуг), у тым ліку па правядзенні перагавораў (іншых відах працэсаў закупак).
  • Падрыхтоўка гадавых, квартальных планаў па закупках, справаздач.
  • Суправаджэнне карпаратыўных закупак пачынаючы з атрымання техзадания да заключэння дагавора з пераможцам праведзенай закупкі, суправаджэнне закупкі ў сістэме электроннага дакументазвароту, афармленне неабходнай дакументацыі, арганізацыя правядзення перамоваў.
  • Своечасовае размяшчэнне інфармацыі аб закупках на афіцыйным сайце.
  • Вывучэнне кан'юнктуры рынку, аналіз атрыманых камерцыйных прапаноў на адпаведнасць патрабаванням, атрыманне дадатковай інфармацыі ад пастаўшчыкоў / падрадчыкаў (пры неабходнасці).
  • Ўзгадненне праектаў дагавораў з пастаўшчыкамі/падрадчыкамі, ўзгадненне змяненняў умоў заключаных дагавораў, складанне і ўзгадненне дадатковых пагадненняў да дамоваў, спецыфікацый.
  • Падрыхтоўка матэрыялаў па прэтэнзіям да пастаўшчыкоў (падрадчыкаў, выканаўцам) пры неабходнасці.
  • Дакументальнае суправаджэнне ДТЗ (ДТЗ на АЗС, пашкоджанне маёмасці кампаніі): збор і падрыхтоўка дакументаў, адказы на запыты страхавых кампаніі, кантроль кампенсацый.

Ад Вас мы чакаем:

  • Адукацыя Вышэйшая / сярэдняя спецыяльная.
  • Досвед працы ў аналагічнай пасады ад 3-х гадоў.
  • Наяўнасць асабістага аўто і гатоўнасць выкарыстоўваць у працоўных мэтах.

 Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ а - 100, абсталяваны кухняй, зручныя шляхі зносін, Аўта-і велапаркоўкі.
  • Кампенсацыя паліва і амартызацыі (раз'язны характар працы), кампенсацыя мабільнай сувязі.
  • Магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт.
  • Магчымасць змешанага графіка працы (выдалена/у офісе).
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Неардынарныя задачы, якія спрыяюць развіццю і росту.
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Прадавец АЗС г.Мінск

Абавязкі

  • Водпуск паліва і спадарожных тавараў.
  • Прыём, выкладка тавару.
  • Гатаванне фаст-фуду.
  • Падтрыманне чысціні і парадку на тэрыторыі ў памяшканні АЗС.
  • Выконванне стандартаў абслугоўвання кліентаў, актыўныя продажы.

Патрабаванні

  • Адказнасць, арганізаванасць, камунікабельнасць.
  • Уменне знайсці падыход да кожнага кліента.
  • Граматнае маўленне.
  • Навучальнасць, імкненне развівацца.
  • Пажадана мець досвед працы з касавым апаратам.

Умовы

  • Афіцыйнае працаўладкаванне, гарантыі ў адпаведнасці з ТК РБ.
  • Праца ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Магчымасць развіць кампетэнцыі, атрымаць унікальны вопыт.
  • Карпаратыўныя скідкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлон).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і камандаўтваральныя мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць кар'ернага росту.
  • Навучанне за кошт кампаніі.
  • Графік працы зменны, па 12 гадзін (дзённыя/начныя змены).

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79

Сістэмны адміністратар

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Active Directory, Service Desk, паштовы сервер, матрыца доступаў карпаратыўных рэсурсаў кампаніі.
  • Ўстаноўка/Налада / суправаджэнне офіснага па (1С, o365, Photoshop, AutoCad, Qlik, і інш.). Разуменне асноўных прынцыпаў налады ПА, ўстаноўка абнаўленняў. Забеспячэнне бесперабойнай працы Soft і Hard у карыстальнікаў, забеспячэнне бесперабойнай працы інтэрнэту ў офісе кампаніі.
  • Кантроль за дакументаваннем ИТ-сэрвісаў кампаніі, актуалізацыя ў MS Visio.
  • Кантроль за станам ИТ-абсталявання офіса і АЗС, яго ўлік у па ПО HWI.
  • Стварэнне інструкцый па працы з па, правядзенне навучання супрацоўнікаў па новых прадуктах.
  • Быць даступным 24*7 у перыяд дзяжурства, выезды на АЗС, у тым ліку ў пазарабочы час і выходныя дні для ліквідацыі збояў у працы ИТ-абсталявання.

Ад Вас мы чакаем:

  • Досвед працы ў аналагічнай пасады ад 3-х гадоў.
  • Наяўнасць асабістага аўто і магчымасць яго выкарыстання ў службовых мэтах.(раз'язны характар працы).

Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, Аўта-і велапаркоўкі.
  • Магчымасць змешанага графіка працы (выдалена/у офісе).
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).
Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Бухгалтар

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Ўлік і кантроль гаспадарчых аперацый па руху спадарожных тавараў і грамадскага харчавання, праверка таварных справаздач.
  • Перасоўванне спадарожных тавараў і прадукцыі грамадскага харчавання паміж АЗС.
  • Праца з мінусавымі рэшткамі (правядзенне карэкціровачных актаў), падрыхтоўка дадзеных да інвентарызацыі.
  • Спісанне тавару ў розніцы, страў і прадуктаў у грамадскім харчаванні.
  • Стварэнне рэцэптур на новыя стравы на падставе тэхналагічнай карты, Стварэнне калькуляционных карт.
  • Праверка правільнасці спісання прадуктаў у стравы ў загружанай рэалізацыі.
  • Падрыхтоўка Інвентарызацыйныя ведамасцяў і адлюстраванне вынікаў інвентарызацый, удзел у гадавы інвентарызацыі згодна з загадам.
  • Зверка з контрагентамі (сч. 60) па спадарожным таварах, грамадскага харчавання.

Ад Вас мы чакаем:

  • Наяўнасць профільнай адукацыі.
  • Веданне бухгалтарскага ўліку ў гандлі.
  • Уменне працаваць з справаздачнасцю, уважлівасць і адказнасць.

Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, Аўта-і велапаркоўкі.
  • Магчымасць змешанага графіка працы (выдалена/у офісе).
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Навучанне за кошт кампаніі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).

Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79
Эканаміст па кіраўніцкай справаздачнасці

Асноўныя задачы, над якімі вам трэба будзе працаваць:

  • Вядзенне кіраўніцкага ўліку і фарміраванне кіраўніцкай справаздачнасці аб фінансавых выніках арганізацыі план/факт (штотыднёвая, штомесячная, штоквартальная, квартальная).
  • Разлік бюджэтных паказчыкаў (план/факт).
  • Удзел у распрацоўцы тэхнічных заданняў для аўтаматызацыі асобных працэсаў і подпроцессов кіраўніцкага ўліку.
  • Падтрымка існуючых справаздач ў Excel: рэгулярная актуалізацыя, прапрацоўка ўзаемадзеяння формаў, стварэнне техзаданий для падрадчыка.
  • Па запытах складаць асобныя аналітычныя разлікі, расшыфроўкі шляхам выбару дадзеных з 1С:Бухгалтэрыя, QlickView.

Ад Вас мы чакаем:

  • Уменне выкарыстоўваць метады кантролю цэласнасці і дакладнасці дадзеных, якія выкарыстоўваюцца для фарміравання кіраўніцкай справаздачнасці.
  • Веды бухгалтарскага і кіраўніцкага ўліку.
  • Веданне прынцыпаў, падыходаў і трэндаў бюджэтаваньня.
  • Уменне завяршаць задачы ў тэрмін.
  • Упэўнены карыстальнік Excel, Word, PowerPoint, Qlik, Power BI, + Power Pivot, + Power Query.
  • Упэўнены карыстальнік 1С версіі не менш 8.0.

Для нашых супрацоўнікаў мы прапануем:

  • Працу ў буйной стабільнай кампаніі з еўрапейскім стылем менеджменту.
  • Камфортны сучасны офіс у БЦ А-100, абсталяванай кухняй, зручныя шляхі зносін, Аўта-і велапаркоўкі.
  • Магчымасць змешанага графіка працы (выдалена/у офісе).
  • Карпаратыўныя зніжкі і льготы для супрацоўнікаў, сацыяльная праграма (медыцынская страхоўка (з частковай кампенсацыяй), басейн, валейбол, трыятлоне).
  • Рэгулярныя карпаратыўныя і командообразующие мерапрыемствы (для супрацоўнікаў і членаў сям'і).
  • Прафсаюз (па жаданні работніка).
  • Магчымасць спрабаваць новае, укараняць свае ідэі.
  • Навучанне за кошт кампаніі.
  • Магчымасць прафесійнай рэалізацыі (гарызантальны або вертыкальны рост).


Спецыяліст па падбору персаналу АЗС: 8029-160-49-79



Пра мяне

Адукацыя

Апошнія 2 месцы працы (калі прымяніма)

Дадаткова

А-100 — команда счастливых людей

Михаил
Михаил
Специалист по развитию персонала
"Я работаю в компании уже 8 лет. Начинал с позиции оператора АЗС. И помню свое первые впечатления на данной позиции: как же много человеческого труда вложено в то, чтобы автовладельцы приезжали на АЗС и получали необходимый сервис!". И это невероятно ценно, что я прикоснулся к этому процессу, и как мне кажется, внес весомый вклад. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ В данный момент я специалист по развитию персонала, и я очень благодарен компании за возможности карьерного роста и моего профессионального развития. Кроме профессиональной реализации, в компании А-100 я познакомился со своей замечательной супругой. А теперь у нас растет малыш, мы считаем, что он настоящий а100шник :), и гордимся этим! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Компания А-100 мне предоставила все возможности и знания, чтобы я мог искренне сказать, что я люблю то, чем занимаюсь!
Татьяна
Татьяна
Бухгалтер
Примечательно, что я никогда не думала, что попаду в бухгалтерию, т.к. я до этого вообще работала в пограничной службе. Но так сложились обстоятельства, и я решила попробовать свои силы. С уверенностью могу сказать, что я нашла свои новые грани как личности именно в бухгалтерии, благодаря компании А-100! Мне интересно делать то, чем я занимаюсь. Для меня это самое важное! Казалось бы, бухгалтерия, а я вдохновлена своей работой! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Хочется еще отметить заботу руководства компании на комфорт сотрудников. Фрукты, чай, кофе, красивый, яркий офис, насыщенная корпоративная жизнь, спортивные мероприятия и секции - определенно мне нравится работать в компании А-100!
Алексей
Алексей
Менеджер операционного департамента
Работаю в компании с 2014 года. Начинал оператором на АЗС. В последствии руководил несколькими объектами АЗС, и уже на протяжении двух лет я связующее звено между управлением АЗС и смежными подразделениями. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Люблю свою работу за возможность взаимодействия с разными людьми. Да, работы много, но она неоднообразна. А самое главное, что в рабочих делах всегда есть время на пообщаться и пошутить с коллегами. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Для меня очень ценно, что любые мои идеи всегда принимаются во внимание и при возможности запускаются. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ А-100 - это компания для людей!
Александра
Александра
Специалист по работе с клиентами
За 1 год я уже ощутила свое продвижение по карьерной лестнице. Изначально я пришла на позицию продавца в АЗС, в последствии мне предложили попробовать свои силы в качестве Специалиста по работе с клиентами. И я безмерно рада, что смогла себя зарекомендовать, и меня заметили. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Очень нравится, что каждый день в компании насыщен рабочими и внутренними корпоративными событиями. Отдельно хочется отметить дружелюбную атмосферу в коллективе! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ В этом году я планирую попробовать свои силы в соревнованиях Bison Race вместе с командой компании А-100. Раньше я бы не решилась на такое, но коллектив способствует покорению новых вершин для меня самой. Спасибо А-100!

А-100 — каманда, якая робіць агульную справу

Камунікуем
24/7

Мы выкарыстоўваем розныя каналы камунікацыі паміж супрацоўнікамі. Мы можам актыўна каментаваць, адказваць, удзельнічаць у абмеркаваннях — online і offline.

Мы карыстаемся для камунікацыі аператыўнымі суполкамі ў Viber, карпаратыўным парталам і жывой стужкай на платформе Bitrix.

У нас ёсць адкрытая суполка ў Facebook Работа ў А-100 АЗС, дзе супрацоўнікі офіса і АЗС дзеляцца эмоцыямі і падзеямі паміж сабой і з усім астатнім светам.

Ствараем разам
унутраны свет А-100

У А-100 АЗС жывуць спартыўным жыццём. Мы адкрываем для сябе новыя актыўнасці: сплавы на байдарках, валейбол, велапрабегі, трыятлон і яшчэ шмат усяго. Супрацоўнікі А-100 АЗС заўсёды рады акунуцца ў міні-прыгода.

Мы цэнім культурную спадчыну нашай Радзімы. Супрацоўнікі штодня папаўняюць свой слоўнікавы запас новымі і цікавымі словамі на беларускай мове. А ў выхадныя дні мы наведваем гістарычныя месцы.

У нас надаецца вялікая ўвага сямейным каштоўнасцям і сацыяльнай палітыкі.

Мы ідзем у нагу з часам і сацыяльныя сеткі шчыльна ўвайшлі ў жыццё кампаніі. У нас ёсць супольнасць на100ящих Амбасадраў А-100 АЗС і кожны з супрацоўнікаў можа ўдзельнічаць у праектах кампаніі, рэалізоўваючыся не толькі як супрацоўнік, але і публічная асоба.


Адправiць запоўненую анкету

Анкета будзе адпраўлена ў аддзел персаналу А-100.